Tuesday, January 4, 2011

1st Day sekolaa ?

                                                    bismillahirrahmanirrahimm .. :')



                                    1st DAY sekolaaaaa ? ..................... 



                                                        BOLEY LAAA .. XD



errr 1st day sekolaa lagi aku da t'lajak bangun -,- nasib baik ta terlajak byk masaa . kalau ta ........ ta ke sekolaaa lah nmpknyaa -,- cehh 1st day jugak msuk sesipagi ^^ . terasa diriku begitu kerdil HAHA dtg sekolaa merempit dgn abahku . 'vroooommmmmm ... ! vrrrooooommmmm . motosikal 135 LC memainkan peranan dgn mmbawa ku ke sekolaaa :D then bila smpaii ..... tiba-tiba aku rasa segan . tah laaa nape . na kata aku ta de hdung ada .. maybe aku niee mmg pemalu kot .. hak3 ... haktuih ! HAHA XD alaaa biasa laaa tu na cover2 cun cket so malu2 laaaa :P then beratur kat p'hmpunan .. ckgu disiplin nmpk mcm garang jeaaa . takut ~ :( tpi don't worry ckgu .. saya kan nerd . hik3 :'P then akak2 abg2 un da mcm knk2 plak aku tgk barisan dorg .. boley tahan bagus jugak laaa ... ta mcm barisan ktorang 1st DAY . hanccchuuuusss sudaa . bertaburan mcm duit dibaling2 . *ish apa aku merepek nie -,- then lps p'hmpunan .. inilaa waktu2 yg dinantikan . boley jdi drh tggi aku kalau trun kelas -.- alhamdlillah .. aku un ta sangka naik kelas sebab result aku un biasa2 jeaa . tpi aku b'syukur sngt2 . heee :') tpi .. disebalik kegembiraan ada kesedihan ..
hanya Tuhan jea yg tahu .. aku t'paksa b'pisah dgn rakan sejiwa segila sesengal sesemuanyaaa  lah :'( tapi .. apa boley buad ? nasib bdn .. t'pksa laa b'korban utk thn niee . alaa lgi un ta de laa jauh mna kelas . sebelah je pun hik3 .... setelah beberapa kejadian kemudian ............. barulaa naik ke kls and dpt laa melihat GURu2 pagi yg semangat na ajar ktorngg . 1st day lagii suda belaja woo ! -,- bagus jugak . ta de laa buang masa kan .. okay .. na story smpai habis ta mustahil boley smpai besok .. kan kan ? haha okay STOP ! XD



 
                               eh ? betul ke aku dah fom3 ? awat nmpk mcm tadika lagi jeaaa. hik3 :'P
                              




                        wish me luck ! :'D wassalam ..

No comments:

Post a Comment